قرص لاغري گلوريا (Gloria)

۴,۵۴۵ بازديد

قرص لاغري گلوريا ساخت كشور اسپانيا جز پرطرفدارترين قرص هاي لاغري در سال هاي اخير مي باشد كه فروش بالايي داشته استاين قرص حاوي 30 عدد كپسول در هر بسته مي باشد كه افزايش متابوليسمچربي سوزكاهش اشتها,كاهش وزن (لاغرياز ويژگي هاي اين كپسول لاغري مي باشد كه به صورت زير عمل مي كند.
اين قرص با افزايش سوخت و ساز بدن بافت هاي چربي اضافي موجود در بدن را گرفته و آن ها را به انرژي تبديل مي كندهمچنين با كاهش اشتهاي شديد سبب چربي سوزي شده و از جذب چربي هاي جديد در بدن نيز جلوگيري مي كند.توجه داشته باشيد كه براي اثربخشي بهتر اين مكمل لاغري نوشيدن آب زياد الزامي است و براي تامين ويتامين هاي از دست داده بدن خود مي توانيد از مولتي ويتامين ها به صورت روزانه استفاده كنيد تا مواد معدني و ويتامين هايي كه از دست داده ايد به بدن شما برگردد و دچار ضعف، ريزش مو و... كه بر اثر كاهش وزن به وجود مي آيد نشويد.

فوايد مصرف قرص كاهش اشتهاي گلوريا

اين قرص كاهش اشتها به بيماران چاق با جلوگيري از اشتهاي كاذب و در پي آن كاهش 
چربي هاي نواحي شكم و پهلو، كم كردن كلسترول خون و از بين بردن و شسكتن بافت هاي چربي قديمي در تمام نقاط بدن كمك مي كند كه به وزن و سايز دلخواه خود برسند.

 

تركيبات قرص لاغري گلوريا

اين قرص از تركيبات كاملاً طبيعي و گياهي ساخته شده و همين سبب افزايش طرفداران آن شده استاز جمله تركيبات اين محصول مي توان به گل لاله مردابي يا همان لوتوس هندي كه كل ملي كشورهاي هند و ويتنام است اشاره كردلاله مردابي خواص فوق العاده اي در درمان انواع مشكلات نظير تب، اسهال، آفتاب زدگي، كم خوابي و... داردهمچنين اين گياه محبوب و پرخاصيت نشاط آور مي باشد و اشتهاي كاذب را نيز از بين مي برد.

عصاره ريشه بهار نارنج نيز از ديگر گياهان بكار رفته در اين قرص لاغري مي باشد كه طبعي گرم دارد و سرشار از ويتامين هاي B,C,D مي باشدبهارنارنج نيز گياهي نشاط آور است كه به تقويت اعصاب نيز كمك مي كنداين گياه براي كساني كه مشكل گوارشي و ناراحتي معده دارند نيز بسيار مفيد بوده و به هضم بهتر غذا كمك ميكند اما گاهي اين گياه سبب عوارضي مانند بي خوابي، افزايش ضربان قلب و بالا رفتن فشار خون مي شود و كساني كه قرص لاغري گلوريا را مصرف مي كنند به دليل وجود عصاره اين گياه در محصول ممكن است دچار اين عوارض شوند.

عصاره كاسيا بكار رفته در اين قرص به تقويت روده، كبد و كليه كمك مي كند و چربي هاي كبد را نيز از بين برده و از مشكلاتي نظير كبد چرب جلوگيري مي كنداين گياه داراي طبعي سرد است اما به دليل تركيب با موادي نظير عصاره ريشه بهارنارنج كه طبعي گرم دارد به تعادل رسيده است.

اين گياه براي بانوان باردار و شيرده و همچنين بيماران ديابتي داراي منع مصرف استهمچنين بيماراني كه براي كنترل چربي خون داروهاي شيميايي مصرف مي كنند نبايد از محصولات حاوي كاسيا استفاده كنند.

گياه هل باد با طبع گرم و خشك نيز خواص زيادي دارداين خواص عبارتند از چربي سوزي، تقويت معده و كمك به هضم غذا، ضد نفخ و بادشكن بودن آن.

گياه بابا آدم بكار رفته در تركيب اين قرص علاوه بر افزايش متابوليسم بدن، ادرار آور نيز مي باشد كه سبب ضدعفوني كردن دستگاه گوارشي و از بين بردن يبوست شده و هضم غذا را سرعت مي بخشد.

گرده موم زنبور عسل گرده اي است كه زنبور عسل همراه خود به كندو مي برند اين گرده در درمان 
بيماري هاي كبد و مشكلات قلبي عروقي بسيار مفيد است.

قرص گلوريا از بين برنده ي توده هاي چربي قديمي

بسياري از افراد از چربي هاي انباشته شده در قسمت هاي شكم و پهلو خود رنج مي برند و به فكر راهكار براي از بين بردن آن ها هستند و در قدم اول دست به گريبان رژيم غذايي يا ورزش و يا هردوي آن ها به صورت همزمان مي شوند اما باز هم به نتيجه دلخواه خود نميرسنددر اينجا قرص لاغري گلوريا به كمك شما مي آيداين قرص با تركيبات فوق العاده اي كه دارد تمامي چربي هاي انباشته شده در بدن را كه به سختي از بين ميروند و به توده هاي چربي معروف اند از بين مي برند و سبب كاهش وزن و كاهش سايز قابل توجهي مي شودبنابراين شما با  مصرف اين قرص مي توانيد علاوه بر كاهش وزن و سايز به كمري باريك دست يابيد و به سايز دلخواه خود برسيد.

قرص گلوريا، افزايش چربي سوزي و رفع استپ وزني

اكثر افرادي كه اقدام به كاهش وزن مي كنند از پايين بودن سوخت و ساز بدنشان رنج مي برند به طوري كه بعد از كم كردن مقداري وزن دچار استپ وزني مي شوندقرص گلوريا با افزايش متابوليسم و سوخت و ساز بدن شما سبب كاهش وزن بدون استپ وزني مي شودهمچنين افرادي كه بعد از يك دوره لاغري وزنشان متوقف شده نيز مي توانند از اين قرص استفاده كنند تا با بالا بردن متابوليسم بدنشان مجدداً شروع به كاهش وزن كنندقرص لاغري گلوريا چربي هاي انباشته شده در بدن را شكسته و با تبديل آنها به انرژي مصرفي بدن به كاهش وزن كمك مي كند.

قرص لاغري گلوريا و كمك به درمان يبوست

گياه لوتوس كه از تركيبات اصلي اين قرص لاغري مي باشد با داشتن فيبر موجود در خود در پيشگيري از يبوست در دوره ي مصرفي اين مكمل لاغري كمك زيادي ميكند و مانند ساير قرص هاي لاغري كه يبوست جزئي از عوارضشان است نمي باشد.

آيا قرص گلوريا كلسترول و قند خون را كاهش مي دهد؟

افزايش وزن ابتلا به قند و چربي خون بالا را افزايش مي دهد كه با استفاده از اين مكمل شما مي توانيد علاوه بر جلوگيري از جذب قند و چربي در بدن از بالا رفتن آنها نيز جلوگيري كنيد.

عوارض احتمالي حين مصرف قرص گلوريا

در اثر مصرف اين مكمل لاغري ممكن است در بعضي افراد عوارضي نظير به وجود آمدن بي خوابي به علت كافئين موجود در اين مكمل، بي حالي، تشنگي زياد كه با مصرف آب زياد قابل جبران است، نامنظم شدن ضربان قلب و يا بالا رفتن فشار خون از عوارض احتمالي اين دارو مي باشد كه احتمال ديده شدن اين عوارض در افراد بسيار كم است.

توجه!

توجه داشته باشيد كه مدت دوره ي اين قرص لاغري 3 دوره مي باشد و اگر نياز به استفاده بيشتري از اين مكمل داشتيد بايد يك وقفه يك ماهه بين دوره مجدد بيندازيد و به خود استراحت دهيد و سپس مصرف دارو را ادامه دهيد.در نظر داشته باشيد كه نكات مربوط به نحوه ي مصرف دارو بسيار مهم مي باشدلذا به تمامي دستورات مصرف دقت كنيد تا مشكلي پيش نيايد.
همچنين در دوره ي مصرف اين قرص به ميزان زياد آب بنوشيد تا عملكرد اين قرص را بهبود بخشيد.

موارد منع استفاده دارويي:

1. اين دارو براي افرداي كه مشكلات مغز و اعصاب دارند بجز افراد مبتلا به ميگرن ممنوع مي باشد.

2. افراد با بيماري هاي ريوي نظير آسم نيز نبايد از اين دارو استفاده كنند زيرا احتمال بالا رفتن ضربان قلب و به دنبال آن تنگي نفس را در پي دارند.
3. 
افرادي كه دچار مشكلات كليوي هستند.
4. 
افراد با مشكل فشار خون بالا
5. 
بيماران ديابتي كه نياز به تزريق انسولين دارند نيز ممنوع مي باشد.
6. 
زنان باردار يا شيرده حتي با يك وعده شيردهي در شبانه روز به هيچ وجه نبايد از اين مكمل لاغري استفاده كنند.
7. 
افراد زير 18 سال و بالاي 55 سال نيز به هيچ وجه مجاز به استفاده اين دارو نمي باشند.
8. 
اگر نياز به آزمايش داريد قبل از اقدام به آزمايش از يك ماه قبل مصرف اين دارو را متوقف كنيد.
9. 
همچنين قبل از اقدام به بارداري از يك ماه قبل مصرف دارو را متوقف كنيد.

روش مصرف قرص لاغري گلوريا
در روز اولروزي يك عدد قرص صبح ها قبل از خوردن صبحانه و ناشتا
بعد از روزاگر بعد از گذشت اين روز اشتهايتان كاهش يافت تا روز 60 ام همان يك عدد را مصرف نماييد و مصرف آن را افزايش ندهيد اما اگر در كم شدن اشتهايتان تاثيري نداشت مصرف خود را از روز ام به روزي 2 عدد قرص همزمان با هم و نيم ساعت قبل از صبحانه افزايش دهيدتوجه داشته باشيد كه حتماً  هنگام مصرف اين قرص را با دو ليوان آب ميل نماييد.
همچنين اگر احساس كرديد كه با مصرف اين دو قرص اواخر شب اشتهايتان برگشت و دچار ضعف شديد
مي توانيد قرص اول را نيم ساعت قبل از صبحانه و قرص دوم را تا ساعت بعد از صرف ناهار كه معده سبك مي شود همراه با دو ليوان آب ميل كنيد.

تشخيص اصالت محصول
از اوايل آوريل 2020، شركت گلوريا اسپانيا | Spain Gloria شكل ظاهري كپسول هاي لاغري گلوريا را تغيير دادشكل ظاهري اين محصول به رنگ سياه همراه با عكس ماه و ستاره بر روي آن وارد بازار شد.
شما مي توانيد اين مكمل لاغري اورجينال را به مراجعه به فروشگاه آنلاين پاك تن تهيه كنيد.
اين شكل ظاهري جديد براي جلوگيري از سوء استفاده افراد و جلوگيري از ساخت گونه هاي فيك و تقلبي اعمال شده است و به صورت رسمي در سايت شركت گلوريا اسپانيا به آدرس https://spaingloria.com اعلام گرديده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.