امروزه با گسترش علم و تكنولوژي هر لحظه جنبه هاي بيشتري از زواياي مخفي علم و طبيعت عيان ميشود كه بسياري از كاربردهاي طب مكمل و پزشكي جايگزين را به اثبات رسانده و در عين حال بسياري از مدعيان دروغين و شياد طب نماهاي فيك مثل انرژي درماني كاذب را نيز به همين طريق فاقد اعتبار كرده است.

از طرفي همين پيشرفت دانش و فناوري كه مزاياي مفيدي براي زندگي بشر داشته و لوازم و وسايل جديدي را براي رفاه و آسايش و بعضا تسريع در امور زندگي در اختيار انسانها قرار داده باعث بروز آلودگي ها و عوارضي در محيط زيست شده كه براي حيات و سلامتي انسانها اثرات مخرب و زيان باري به همراه داشته است بويژه آلودگي هاي زندگي شهري مثل امواج مضر و مخرب مايكروويو و دكل هاي موبايل و سيگنال هاي الكتريكي كه هر چند برخلاف آلودگي هوا با چشم ديده نشده و نامرئي هستند اما عوارض آنها بعد از سالها تحقيق و پژوهش توسط محققان عرصه پزشكي و سلامت به اثبات رسيده اند.

يكي از آن عوارض حاد، افزايش بيش از حد يون هاي مثبت در بدن انسان و محيط اطراف اوست كه باعث ايجاد اتصال عرضي پيوندهاي يوني (كووالانسي) در سلولهاي بدن انسان شده و در نهايت به ايجاد راديكالهاي آزاد منتهي ميشود كه شناخته شده ترين عامل اصلي شيوع سرطان در جهان محسوب ميگردد كه از مداومت در عدم تعادل يوني در بدن نشات گرفته است . ناگفته نماند كه سردرد ، استرس و اضطراب مزمن و بسياري از ناخوشي هاي جسم و روح انسان از ديگر عوارض اين آلودگي هاست.

به هر روي بشر امروزي نميتواند با وجود عوارض استفاده از تكنولوژي هاي مدرن از استفاده از آنها را متوقف كند و در واقع در خيال برخي انسانهاي مدرن امروزي مزاياي تكنولوژي بر معايب آن چربيده  كه صد البته اين تصوري اشتباه و خطرآفرين است. اما براستي راه حل چيست كه بتوان از تكنولوژي هاي جديد بدون هيچ عوارضي بهره مند گرديد؟

يكي از ايده هايي كه بعدا عملي شد و به عنوان چاره اي براي رفع اين عارضه مطرح گشت ايجاد يك محافظ براي بدن انسان در برابر تشعشعات امواج راديويي و مايكروويو بود اما اين سد محافظ چطور ايجاد شده و به چه شكل ظهور ميكند؟ آيا حتما لباس مخصوصي بايد به تن كنيم؟

رفع اين عارضه يعني عدم تعادل يوني در بدن انسان با ايجاد تعادل توسط يون هاي منفي خنثي كننده يونهاي مثبت و راديكالهاي آزاد ميسر ميگردد كه همانگونه كه در بالا ذكر شد چون اين عارضه بيشتر در محيط زندگي شهري بوجود مي آيد ميبايست در طبيعت و دور از زندگي شهري به دنبال محيط هاي سالمي گشت كه دقيقا شرايطي برعكس داشته باشند.

بر حسب تحقيقات دانشمندان سنگ هاي آتش فشاني ، سواحل شن هاي سياه ، آبشارها و چشمه هاي آب گرم مكانهايي هستند كه به صورت طبيعي داراي مقادير زيادي از يون هاي منفي بوده كه زندگي در اطراف آنها به صورت مداوم ميتواند به خنثي سازي راديكال هاي آزاد بينجامد.

اين روش درمان جايگزين تاثير خوبي در كمك به شفاي بسياري از بيماريها و حفظ سلامتي دارد اما مشكل بعدي اينجاست كه انسان شهري نميتواند شهر و تجارت و شغل خويش را رها كرده و هميشه در اين نزديكي اين مكانها حضور داشته باشد بلكه فقط گهگاهي در ايام فراغت حضور موقت در مجاورت آنها براي او ميسر است.

پس از سالها پيگيري ، تحقيقات و آزمايش هاي فراوان ابتدا در سنگاپور و نهايتا در ژاپن دانشمندان محصولي به نام گردنبند اسكالر اختراع و عرضه كردند كه با استفاده از همين مواد يون دار آتش فشاني و 76 نوع گوناگون كريستال هاي معدني ساخته شده و توسط فناوري نانوتكنولوژي چينش آنها به صورتي كاملا متمركز در مركز محصول انجام گرديده است و از آنجا كه ميبايست بيشترين تاثير را در چاكراهاي انرژي بدن انسان بگذارد به شكل گردنبند ساخته و طراحي شده كه هم جنبه تزييني و زينتي داشته باشد و هم در موقعيت سينه بيشترين اثرگذاري را داشته باشد كه البته محصولات اسكالر در شكل هاي ديگري مثل قلم و شيلد محافظ هم ساخته شده اند اما بيشترين كاربرد را همين گردنبند انرژي دارد كه تا شعاع ده متر از بدن انسان را تحت الشعاع قرار ميدهد.  لازم به ذكر است كه محصول مشابهي به نام دستبند مغناطيسي هم با كاربرد نزديك جهت يونيزاسيون گلبولهاي خون توليد و عرضه ميگردد كه تاثير مثبتي در درمان دردها و رفع مشكلات سلامتي دارد.

 

 

پايگاه داده ايران آويز در جهت نقد و بررسي طب مكمل و پزشكي جايگزين و همينطور مباحثه و مقايسه انواع طب مكمل به صورتي عادلانه و به دور از هرگونه تعصب و غرض ميپردازد و ايضا عرضه كننده گردنبند اسكالر اورجينال تكنولوژي ژاپن ساخت كمپاني هاي بايواكسل ، فيوژن اكسل و اي‌ياشي است كه اين محصولات كاملا اصل بوده و توسط دستگاه يون سنج مورد آزمايش قرار ميگيرند كه تفاوت واضح و آشكار آنها با محصولات چيني و تقلبي موجود در بازار را ميتوان به آساني مشاهده كرد.

پايگاه  اينترنتي ايران آويز www.iranaviz.com و شماره تلفن و واتساپ 09109977788 جهت ارتباط علاقمندان به زندگي سالم در محيط شهري و حفاظت از خويشتن در برابر تشعشعات مخرب و راديكال هاي آزاد با كارشناس فروش و كسب اطلاعات بيشتر در ارتباط با محصولات برقرار است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.