براي ساخت مهر پزشكي چه نكاتي بايد رعايت گردد ؟

۱۷ بازديد

مهمترين ابزاري كه پزشكان و پرستاران در هر رشته پزشكي كه مشغول به فعاليت هستند و از آن در طول روز بارها استفاده ميكنند مهر پزشكي است. 

مهر پزشكي ويژگيهاي خاصي دارد و مي بايست در طراحي و ساخت آن نكات بسيار زيادي را لحاظ نمود تا بهترين اثربخشي را داشته باشد ، زود خراب نشود ، سايز بزرگي نداشته باشد و نوشته هاي روي آن كاملا خوانا باشد . 

سايز و مدل مهرهاي پزشكي با توجه به نوع فعاليت پزشك سفارش دهنده و نوع كاربرد آن متفاوت مي باشد. براي مثال بعضي رشته ها مانند پرستاري از سايز 37 ميليمتر استفاده ميكنند به اين دليل كه كوچك هست و در جيب هم جا ميشه. 

 

ولي عمدتا پزشكان ، داروخانه ها و فيزيوتراپيستها از دستگاههاي سايز 46 ميليمتر استفاده مي كنند. سايز بزرگتر مهر پزشكي 

سايز 58 ميليمتر هست . و نكته قابل اهميت اين هست كه دو نوع مهر ژلاتيني اتومات و مهر ليزري اتومات در حال حاضر در بازار ايران بسيار پر سفارش مي باشند. 

بعضي از پزشكان علاقمند به داشتن مهر جيبي هستند كه بتوانند در روپوش پزشكي خود گذاشته و هنگام جابجايي راحت باشند براي انجام اين كار ميتوانند از مهر جيبي پزشكي اتومات استفاده نمايند . 

بهترين و معروفترين برند مهر پزشكي ، برند ترودات ساخت كشور اتريش مي باشد كه علاوه بر زيبايي ظاهري،كيفيت فوق العاده بالا  و طول عمر طولاني را دارا مي باشد. نوشته ها توسط اين دستگاه به خوبي و بر روي كاغذ منتقل مي گردد. 

گاهي اوقات نياز به درج لوگو در مهر هست ، براي مثال درج لوگو بيمارستان كه در اين حالت امكان تغيير سايز و شكل مهر بر اساس لوگو ارسالي وجود دارد تا مهري شكيل طراحي و ساخته گردد.  

معمولا پزشكان علاقه دارند تا نام و نام خانوادگي آنها بصورت نستعليق درج شود و در خط دوم تخصص آنها نوشته شود و در خط سوم شماره نظام پزشكي درج گردد. ميتوان براي بهتر شدن ظاهر مهر از يك كادر نيز استفاده كرد. 

جهت مشاهده نمونه كارها و قيمتها ميتوانيد به لينك زير و سايت مهرستون مراجعه فرماييد. 

 http://www.mohrestoon.ir/pre-inked-medical-stamp

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.