معرفي دكتر شقايق درويشي

۲۰ بازديد

دكتر شقايق درويشي از جمله روانشناسان و مشاوران برتر ايران محسوب مي شود . دكتر درويشي از اعضاي انجمن روانشناسي آمريكا و  انجمن روانشناسي ايران مي باشد و همچنين عضو سازمان نظام روانشناسي و مشاوره ايران مي باشد .

آدرس وبسايت دكتر شقايق درويشي https://www.drshaghayeghdarvishi.ir/ مي باشد . با مراجعه به وبسايت دكتر شقايق درويشي ميتوانيد براي رزرو نوبت و مشاوره با دكتر اقدام نماييم .

دكتر شقايق درويشي ارائه دهنده انواع خدمات تخصصي در حوزه هاي مختلف مشاوره و روانشناسي ، همچون :

خدمات تخصصي در حوزه مشاوره به شرح زير مي باشد :

مشاوره خانواده :

افراد به مشاوره خانواده مراجعه مي كنند تا زندگي بهتر از آنچه كه دارند داشته باشند . در مشاوره خانواده افراد مهارت هاي زندگي ، چگونگي حل مشكلات در زمان بروز مشكلات مختلف ، چگونگي تربيت فرزندان و ... را مي آموزند .

 

مشاوره ازدواج :

 به صورت مشاوره پيش از ازدواج و مشاوره پس از ازدواج انجام مي شود . در مشاوره پيش از ازدواج تمامي ويژگي هاي شخصيتي و رفتاري طرفين مورد بررسي و ارزيابي قرار مي گيرد و زوجين از بروز مشكلات احتمالي آگاه مي شوند .همچنين چگونگي حل كردن اين گونه مشكلات را مي آموزند . دكتر شقايق درويشي در مشاوره پس از ازدواج نيز تمامي مشكلات و دغدغه هاي زوجين مورد قرار مي دهد  و راهكارهاي مناسب براي حل مشكلات را ارائه مب دهد تا به بهترين شكل مشكلات خود را حل كرده و زندگي به دور از تنش داشته باشند .

مشاوره فردي :

 افراد براي اينكه به شناخت دقيق تري نسبت به خود و ويژگي هاي شخصيتي و رفتاري خود برسند به مشاوره فردي مراجعه مي كنند . زماني كه فرد به شناخت دقيقي از خود برسد ، مي تواند در زمان هاي مختلف بهترين تصميم گيري را انجام دهند و كمتر دچار اشتباه در تصميم گيري هاي خود شوند .

مشاوره تحصيلي :

 بسياري از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصيل خود دچار مشكلاتي همچون عدم تمركز ، مشكلاتي در درس خواندن و ... مي شوند . همچنين بسياري از دانش آموزان در مقاطع مختلف به ويژه سال هاي آخر تحصيل خود نياز به برنامه ريزي دقيق دارند تا بتواند در امتحانات نهايي و كنكور بهترين نتيجه را بگيرند . دانش آموزان براي تمامي اين موارد مي توانند به مشاوره تحصيلي مراجعه كنند و بهترين نتيجه را بگيرند .

رزور نوبت مشاوره با دكتر شقايق درويشي :

آدرس مطب دكتر شقايق درويشي :

ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، بعد از بيمارستان بقيه اله ، پلاك 209 ، طبقه 5 ، واحد  18

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.