عناصر تشكيل دهنده قرص هيرتامين (HAIRTAMIN)

۲۸ بازديد

قرص تقويت كننده مو هيرتامين Hairtamin را مي‌توان يكي از قوي‌ترين مكمل‌هاي براي رشد بيشتر مو ناميد. اين محصول كه در بازار جهاني در زمره طبيعي‌ترين داروهاي تقويت ريشه مو قرار دارد، تاثير به‌سزايي در خوش حالت‌تر شدن موهاي سر و جلوگيري از ريزش آن‌ها دارد.

 اين قرص با بهره گرفتن از انواع ويتامين‌هاي مفيد براي ريشه مو، افزايش ضخامت، استحكام و همچنين كاهش ريزش مو و نازك شدگي آن را در پي دارد. به بياني ساده‌تر، مي‌توان ادعا كرد قرص هيرتامين حاوي هرآن‌چيزي است كه مو به طور طبيعي به آن نيازمند است.
با تغييراتي كه طي سال‌هاي گذشته در سبك زندگي، عادات غذايي و همچنين تغييرات اقليمي به وجود آمده، رشد مو يكي از مواردي است كه با معضلات و مشكلات عمده‌اي روبه‌رو شده است. از همين رو، اين موضوع به يكي از دغدغه‌هاي اصلي خانواده‌هاي ايراني تبديل شده تا با كنكاش در ميان روش‌ها و راه‌هاي مختلف مقابله با ريزش مو و يا بهبود و تقويت رشد آن، خود را از گزند چنين معضلاتي در امان نگاه دارند.

عناصر تشكيل دهنده قرص هيرتامين (HAIRTAMIN)

مكمل هيرتامين بسيار اثر بخش است و تقريبا براي هر تيپ ريزش مو تاثير مثبت دارد
بين تقريبا 20-30 تا تركيب در مكمل هيرتامين وجود دارد كه مهم ترين ها را در ادامه معرفي مي كنيم.

قرص تقويت كننده مو هيرتامين ؛ قابل استفاده براي انواع مو

هيرتامين محدود به نوع مو، سن و حتي نژاد شما نيست؛ بنابراين، موي شما از هر نوعي كه باشد، اين قرص با تامين نيازهاي ضروري از كاهش و ضعف آن جلوگيري مي‌نمايد. شركت توليدكننده اين محصول در توضيحات خود ادعا مي‌كند: «كمبودهاي تغذيه‌اي رابطه مستقيمي با ريزش مو دارد. 

در نتيجه با بهبود وضعيت داخلي بدن مي‌توانيد ظاهر و سلامتي مو را بهبود دهيد. مهم نيست كه علت اصلي ريزش موتان استرس باشد يا عوامل هورموني يا رژيم غذايي يا عوامل محيطي يا هر عامل ديگري. اين مكمل ريزش مو شما را درمان مي‌كند.»

موارد استفاده قرص هيرتامين ؛ از مو تا ناخن

شايد با نگاه به نام اين محصول، تصور كنيد كه مورد استفاده آن فقط براي تقويت مو است، اما سخت در اشتباهيد؛ چراكه اين محصول نه‌تنها با تامين مواد مغزي، موهايي زيباتر، شاداب‌تر و محكم‌تر را براي انواع موي كوتاه و بلند به ارمغان مي‌آورد، بلكه به سلامت پوست و ناخن شما نيز كمك مي‌كند.
اين دارو با بهره‌گيري از فرمولاسيون علمي، انواع ويتامين‌ها و مواد مكمل را با چيدماني استاندارد و بهينه در كنار هم قرار مي‌دهد. هرتامين را مي‌توان معجوني متشكل از ويتامين‌ها ، مواد معدني و مواد مغذي گياهي دانست كه با تقويت فوليكول‌هاي مو، دوام و شادابي هر چه بيشتر آن‌ها و همچنين جلوگيري از ريزش را در پي دارد.

هيرتامين ، فاقد هرگونه مواد شيميايي

بر كسي پوشيده نيست كه داروهاي شيميايي، علاوه بر بهبود بيماري يا مشكل، عوارض جانبي منفي و گاها مخربي را بر بدن دارند. اين در حالي است كه طراحي هيرتامين به گونه‌اي است كه با عاري بودن از هرگونه مواد شيميايي، مكانيزم متفاوتي را روي بدن مصرف‌كننده داشته باشد. كاركرد اين قرص به شكلي است كه همانند غذا، صرفا مواد طبيعي مورد نياز بدن را تامين مي‌كند و هيچ‌گونه عوارض منفي از خود برجاي نمي‌گذارد. توليدكنندگان اين محصول معتقدند كه نبايد سلامت بدن را به قيمت رشد موي سالم به خطر انداخت؛ بنابراين، به جاي اينكه سيستم بدن را با مواد شيميايي تحت تاثير قرار دهيم، با ارائه مواد مغذي و حياتي رشد مو را تحريك مي‌كنيم.
مكانيزم بدن به‌گونه‌اي است كه مواد غذايي مصرفي را وارد جريان خون كرده و از طريق آن به نقاط مختلف بدن مي‌رساند. با اين حال، متاسفانه مو كمترين سهم را از اين سيستم توزيع داشته و همواره نيازمند سهمي بيشتر است. محصولي كه هم‌اكنون پيش روي شما قرار دارد، تركيبي مناسب از ويتامين‌ها و تقويتي‌هايي است كه به رشد مو، ضخيم‌تر و قوي‌تر شدن آن كمك مي‌كنند. هيرتامين نه‌تنها اين تركيب را به موي شما مي‌رساند، بلكه تركيب گياهي منحصربه‌فرد درون خود را در جهت رشد سريع‌تر موها به كار مي‌گيرد.

عناصر تشكيل دهنده قرص هيرتامين

براساس آنچه در وبسايت اين محصول آمده، هيرتامين شامل 23 ماده زيست‌فعال است كه رشد سالم مو و تقويت و ابقاء فوليكول آن را در پي دارند. ويتامين‌ها و مواد مغزي كه در تركيب اين محصول به كار رفته‌اند، عبارتند از:
ويتامين A: سلامت سلول‌هاي شما و بهبود آسيب‌هاي پوست سر كه از عمده دلايل ريزش مو است را در پي دارد.
ويتامين‌هاي B: اين گروه از ويتامين‌ها را مي‌توان يكي از مهم‌ترين مواد كه نقش تعيين‌كننده‌اي در رشد مو دارند، ناميد. اين گروه مسئول متابوليسم مواد مغذي پر مصرف است و استخراج بيشترين مواد مغذي از آنچه در طول روز مي‌خوريم را بر عهده دارد. به عقيده بسياري از كارشناسان، تغذيه مناسب بهترين راه براي جذب ويتامين‌ها و مكمل‌هاست اما با تغيير سبك زندگي، بسياري از ويتامين‌ها به سادگي به بدن ما نمي‌رسند. Hairtamin با گردهم آوردن اين گروه از ويتامين‌ها، سعي كرده نتايج بهتري را براي مصرف‌كننده رقم بزند.
ويتامين C: حتما در مورد كلاژن شنيده‌ايد اما لازم است بدانيد كه توليد آن در بدن، نيازمند وجود سطح خاصي از اين ويتامين است. اين ماده به بافت ريشه‌هاي مو در كيسه‌هاي ترشحي كمك مي‌كند.
ويتامين D: اين ويتامين علاوه بر اين كه بيداري كيسه‌هاي ترشحي مو را در پي دارد، بستر رشد مجدد مو از طريق آن‌ها را فراهم مي‌كند.
بيوتين: به ماده‌اي اطلاق مي‌شود كه كه متابوليسم چربي‌ها، كربوهيدرات‌ها و پروتئين‌هايي كه رشد بهتر و سلامت و مورد نياز هستند را بر عهده دارد. اين ماده در ميان دانشمندان با نام ويتامين H نيز شناخته مي‌شود؛ ويتاميني كه به حفاظت از مو و كيسه‌هاي ترشحي مو كمك مي‌كند. كمبود بيوتين در بدن موجب جلوگيري از رشد مو مي‌شود. از ديگر مزاياي آن نيز مي‌توان به افزايش كيسه‌هاي ترشحي مو براي جلوگيري از شكنندگي اشاره كرد.
رزماري: رز ماري به عنوان يكي از موثرترين مواد در تقويت ريشه مو شناخته شده است. اين گياه به تقسيم سلولي در كيسه‌هاي ترشحي مو كمك مي‌كند و رشد و كيفيت مو را افزايش مي‌دهد. اين ماده در توليد قرص Hairtamin نيز سهيم است.
گياه گزنه: آزمايشات انجام شده حاكي از اثرات ضد التهابي گياه گزينه و تاثير آن در به تعادل هورمون‌ها است كه هر دوي اين موارد رشد مو را بهبود مي‌دهد.
عصاره دم اسب (Horsetail): اين ماده مفيد كه حاوي حاوي سيليس و سلنيوم است، مقادير خوبي مواد معدني دارد كه رشد مو را بهبود مي‌بخشد و براي تقويت مو و افزايش درخشش مو مفيد است. همچنين، سلنيوم موجود در اين ماده با تنظيم يد در بدن، به رشد متعادل مو كمك مي‌كند.
عصاره ريشه ژاپني (Knotweed): اين ريشه از يك گياه ژاپني كه فوايد بسيار زيادي براي بهبود ريشه مو به همراه دارد، تهيه مي‌شود. از خواص متعدد اين گياه مي‌توان به خاصيت ضد سرطاني، ضد التهابي و ضد ميكروبي آن اشاره كرد كه به درمان بيماري‌هاي پوستي نيز كمك مي‌كند.
روي: همواره از اين ماده به عنوان يكي از كليدي‌ترين مواد براي حفظ مو و همچنين سلامت پوست و ناخن‌ها نام برده مي‌شود. نقش روي در بسياري از فرآيندهاي بدن حياتي است و اين كار به صورت توليد سلول‌هاي مفيد انجام مي‌شود. تعادل هورموني، عملكرد سيستم ايمني نرمال و جذب مناسب ويتامين‌ها را مي‌توان از مزاياي شاخص اين ماده مفيد معرفي كرد. تركيب روي به‌گونه‌اي است كه مواد تشكيل‌دهنده آن براي رشد موثر مو ضروري هستند. از ديگر ويژگي‌هاي روي براي سلامت موي سر مي‌توان به جلوگيري كردن از نازك شدن و ريزش مو و همچنين تميز كردن پوست و جلوگيري از بروز آكنه اشاره كرد. استفاده از اندازه كافي روي و مواد معدني ديگر براي رشد مو ضروري است، چراكه نقش آن در حفظ سلامت مو كليدي و قدرتمند است.
عصاره ريشه زردچوبه: عصاره Turmeric يا زردچوبه به صورت عصاره‌اي مي‌تواند براي موهاي شما به چند روش مفيد باشد. يكي از موادي كه در زردچوبه وجود دارد، كوركومين است. كوركومين جزئي از زردچوبه است كه مي‌تواند فعاليت رشد كيسه‌هاي ترشحي مو را مهار كند كه منجر به نابودي كيسه‌هاي ترشحي مو مي‌شود و اگر از آن به درستي استفاده نشود، ريزش بيش از حد مو را موجب مي‌شود. درمقابل، زردچوبه مي‌تواند در درمان بيماري‌هاي مختلف پوست مثل درماتيت، شوره سر و اگزما كه عوارضي مانند خارش، پوسته‌پوسته شدن، التهاب و نازك شدن موها را به دنبال دارد، مفيد باشد. curcumin يك جزء فعال در زردچوبه است كه به دليل خواص ضد التهابي، ضد عفوني‌كننده و ضد باكتري كه دارد، موثر است.
از ديگر مواد مهم و تعيين‌كننده Hairtamin مي‌توان به تركيباتي چون عصاره برهمي، آلوئه ورا، لوتين، سديم و عصاره چاي سبز اشاره كرد كه خواص آن‌ها براي مو بر كسي پوشيده نيست.

راه هاي تشخيص هيرتامين اصل و تقلبي (فيك)

طريقه مصرف قرص هيرتامين

يكي از مهم‌ترين موارد در مصرف يك دارو، نحوه مصرف آن است. براساس‌ آنچه روي برگه راهنماي اين قرص درج شده، بهترين نوع مصرف آن به شرح زير است:
• جهت كسب بهترين نتيجه، هر روز در يك ساعت مشخص مصرف شود.
• همراه با يك وعده غذايي (ترجيحا با صبحانه) ميل شود.
• بهترين و كامل‌ترين عملكرد با مصرف دو بسته قرص در طول 2 ماه حاصل خواهد شد.
نكته: مصرف آن براي خانم‌هاي باردار و افراد زير 18 سال توصيه نمي‌شود.

منبع : قرص هيرتامين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.