چيكو يا اونت؟ مسئله اين است!

۲۸ بازديد

برند چيكو و اونت (فيليپس اونت) دوتا از معروف‌ترين برندهاي حال حاضر، در بازار سيسموني ايران هستند و هر دو هم به خوبي شناخته شده هستند و هر دو هم بسيار پرفروش و پرطرفدارند. اما همانطور كه هميشه گفته‌ايم، مادران براي انتخاب شيشه شير نوزاد خود، حساسيت ويژه‌اي دارند و هميشه به دنبال بهترينِ بهترين‌ها هستند.

حال سوالي كه پيش مي‌آيد اين است، از بين دو شيشه شير اونت و يا شيشه شير چيكو، كدام يك بهتر است؟ جواب اين سوال، اندكي چالش برانگيز است و كار هر كسي نيست! اما امروز اينجاييم تا تجربه چندساله خود را در اين زمينه، با شما نيز در ميان بگذاريم.

بگذاريد يك راست برويم سر اصل مطلب! ما بي برو برگرد،  شيشه شير اونت  را پيشهاد مي‌كنيم؛ آن هم به چند دليل. اول از همه، به دليل ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين برند، دوم تجربه صدها مادر و آماري كه خودمان آن را تهيه كرده‌ايم.

ما بدون شك، شيشه شير اونت را به شما پيشنهاد مي‌كنيم، زيرا:

  • مهم‌تر از همه، خاصيت ضد نفخ و آنتي كوليك دارد؛ در صورتي كه چنين خاصيتي براي برند چيكو، گزارش نشده است.

  • سرشيشه اونت، درست بر اساس آناتومي سينه مادر طراحي شده است و درصد نوزاداني كه آن را قبول مي‌كنند، بسيار بسيار زياد است.

  • سرشيشه آن به راحتي در بازار پيدا مي‌شود و سرشيشه‌هاي مختلف را مي‌توان روي يك شيشه مشترك به كار برد.

  • طراحي بدنه آن ارگونوميك، سبك و البته با دوام است،

  • و در پايان، قيمت آن نسبت به ساير برندهاي خارجي، معقول‌تر است.

تشخيص اصل بودن شيشه شير اونت

 اهميت بسياري دارد؛ زيرا كه به طور مستقيم، با سلامت نوزاد شما در ارتباط است و در صورت تقلبي بودن، ممكن است خطرات جبران ناپذيري را به همراه داشته باشد.

به عنوان يك راهكار ساده، بايد بدانيد كه نحوه تشخيص شيشه شير اونت اصل، آن است كه بعد از خريد، حجم داخل آن را اندازه بگيرد.

 

براي اين كار، ابتدا يك ظرف مدرج از داروخانه خريداري كنيد و بعد به ميزان دلخواه، آن را پر كنيد. سپس آن ميزان را به شيشه شير انتقال دهيد و اگر حجم هر دو ظرف يكي بود، شيشه شير اونت اصل است.

 

هميشه سعي كنيد كه شيشه شير اونت را از فروشگاه‌هاي معتبر تهيه كنيد. در ادامه همين مطلب، مي‌توانيد آخرين قيمت شيشه شير اونت اصل را مشاهده كرده و براي خريد، اقدام نماييد.

از سايت كارينو كيدز مي توانيد انواع شيشه شير را تهيه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.