معرفي بهترين مكمل‌ها براي پوست و مو و ناخن

۲۳ بازديد

استفاده از مكمل هاي پوست و مو و ناخن، براي كساني كه مي‌خواهند سلامت اين سه را حفظ كنند، بسيار ضروري است. تنها استفاده از كرم و ماسك و سرم كافي نيست، گاهي بايد با مصرف انواع مكمل و ويتامين‌هاي موجود در آن، به رشد و سلامت هرچه بيشتر مو و ناخن كمك كرد. به بيان ساده‌تر، نه فقط در ظاهر، بلكه از باطن نيز بايد به فكر سلامت خود بود.

شما مي‌توانيد با مصرف انواع مكمل هاي پوست و مو و ناخن، ويتامين‌هاي مورد نياز بدن خود را تامين كنيد. امروزه در بازار لوازم آرايشي و بهداشت دنيا، مكمل‌هاي مخصوص براي سلامت پوست و مو، به وفور يافت مي‌شوند. اما اينكه كدام يك بهتر از ديگري است، سوالي است كه شايد جواب دادن به آن براي عده زيادي دشوار باشد. ما در اين مطلب، قصد داريم تا تعدادي از بهترين مكمل پوست و مو ناخن را به شما معرفي كنيم. همراه ما باشيد...

 

كپسول هيالورونيك اسيد ماي ويتامينز

هيالورونيك اسيد، يكي از موثرترين مواد در تركيبات بسياري از محصولات پوستي است. اين ماده، به طور طبيعي و به ميزان بسيار كم، در پوست نيز موجود است و وظيفه آن، آبرساني به پوست استو تحقيقات نشان داده‌اند كه اين اسيد، مي‌تواند تا 1000 برابر حجم خود، آب جذب كند! به همين دليل از آن در بسياري از سرم‌هاي پوستي استفاده مي‌شود.

حال برند ماي ويتامينز (MY Vitamins) اين ماده را به صورت خوراكي و در قالب كپسول براي متقاضيان، فراهم آورده است. مصرف اين ماده به صورت خوراكي، مي‌تواند حتي تاثير بيشتري نيز روي سلامت و زيبايي پوست شما بگذاريد. زماني كه به شكل خوراكي مصرف مي‌شود، نه فقط براي پوست، كه براي مو و ناخن نيز مفيد است.

اين محصول نه فقط رطوبت و آب مورد نياز پوست را تامين مي‌كند، كه كلاژن و الاستين پوست را نيز تحريك كرده، از افتادگي، پيري و چين و چروك پوست نيز جلوگيري مي‌كند. اين محصول انعطاف پوست را نيز زياد مي‌كند و حجم پوست را نيز افزايش مي‌كند. به قول معروف، حسابي آب زير پوستتان مي‌فرستند!

 

كپسول كوكنات كلاژن ماي ويتامينز

اين يكي مكمل را بايد تكميل‌كننده محصول قبلي در نظر گرفت. بنا بر ادعاي شركت سازنده يعني «ماي ويتامينز» تاثير اين مكمل پوست و مو و ناخن، به هنگام مصرف با مكمل هيالورونيك اسيد، چند برابر خواهد شد. پس اگر به دنبال آن هستيد كه سلامت و زيبايي پوست و مو خود را هر چه بيشتر ارتقا دهيد، استفاده از اين دو محصول به شدت پيشنهاد مي‌شود.

مهم‌ترين ماده در تركيبات اين محصول، كلاژن است و مصرف آن، فقر اين ماده در بدن را برطرف مي‌كند. اين محصول حاوي كلاژن هيدروليز شده و ويتامين ث است؛ با مصرف آن، پوستي جوان‌تر، صاف‌تر، بي‌چين و چروك‌تر و شاداب‌تري خواهيد داشت.

 

مكمل پاستيل گُلي

استفاده از پاستيل براي تقويت پوست و مو و ناخن شايد كمي عجيب باشد، اما به كمك علم نوين پزشكي، كاملا ميسر شده است! پاستيل برند GOLI يكي از جالب‌ترين مكمل هاي پوست و مو و ناخن به حساب مي‌آيد و خبر خوش اينكه كاملا گياهي است و بجز ويتامين‌هاي موجود در آن، هيچ ماده شيميايي اضافي و مضري در خود ندارد.

اين پاستيل كه محصول آمريكاست و به عنوان بهترين مكمل هاي پوست و مو و ناخن در دنيا شناخته شده، در تركيبات خود، داراي موادي همچون سركه سيب، چغندر، انار، ويتامين ب9، ويتامين ب12، فيبر، آنتي اكسيدان و ويتامين ث مي‌باشد. براي تمام افراد قابل استفاده است و حتي براي مادران باردار هم هيچ منعي ندارد.

 

مكمل تقويت مو و پوست هِير برست

توليد شده در كشور انگلستان، بدون شك يكي از بهترين مكمل هاي پوست و مو و ناخن به شمار مي‌رود. برند هير برست (HAIR BURST) همانطور كه از نامش پيداست، به طور ويژه براي سلامت و زيبايي مو كاربرد دارد. اما خب مصرف آن يك تير و دو نشان است و مي‌تواند براي سلامت پوست و ناخن هم مفيد باشد.

اگر ريزش مو داريد، يا اينكه موهاي ظريف و شكننده‌اي داريد، استفاده از اين محصول مي‌توان علاج مشكلات شما باشد. اين محصول، نه تنها ريزش مو را كنترل مي‌كند، بلكه در طول دوره استفاده، به رشد مجدد مو نيز كمك مي‌كند. از جمله تركيبات فعال در اين محصول، مي‌توان به بيوتين، كلاژن، زينك، ويتامين آ، ويتامين‌هاي گروه ب، ويتامين ث و اي، اشاره كرد.

 

مكمل تقويت‌كننده مو هيرتامين

ديگر مكمل پوست و مو و ناخن كه در اين فهرست جمع‌آوري شده، محصولي از كشور آمريكاست. برند هيرتامين (HAIRtamin) يكي از معروف‌ترين برندهاي توليدكننده مكمل خوراكي براي سلامتي مو و پوست است و در اكثر كشورهاي دنيا، شناخته شده است.

اين مكمل به طور ويژه براي سلامت موي شما موثر خواهد بود. اگر به دليل فقر ويتامين‌هاي مورد نياز در بدن، دچار ريزش مو هستيد، اين محصول مي‌تواند براي شما مفيد باشد. به علاوه، اگر نياز داريد كه موي خود را تقويت كنيد، باز هم اين محصول به كارتان خواهد آمد.

در تركيبات اين محصول، مي‌توانيد انواع ويتامين‌ها از جمله ويتامين آ، ب، ث، د را پيدا كنيد كه همگي در كنار هم، ريزش مو را كاهش و رشد مو را افزايش مي‌دهند. گفتني است كه اين مكمل تماما گياهي بوده و كاملا ارگانيك است.

 

مكمل تقويت‌كننده مو هيرتامين مام

خيلي از مكمل هاي پوست و مو و ناخن موجود در بازار، براي مادران باردار يا شيرده، منع مصرف دارند.اما خب بدون شك، اين دسته از افراد نيز به استفاده از مكمل‌ها نياز دارند. به خصوص مادراني كه به تازگي زايمان كرده‌اند، معمولا با ريزش مو مواجه مي‌شوند.

اين محصول از برند هيرتامين، به طور تخصصي بر رفع نياز مادران تمركز دارد و اين موضوع، حتي از روي نامش نيز پيداست. اين مكمل پوست و مو و ناخن، با وجود ويتامين‌هايي همچون آ، ث، د، اي، ك، ويتامين‌هاي گروه ب و مواد معدني همچون زينك و آهن و مس و... به رشد مو كمك كرده، جلوي ريزش را مي‌گيرد و ريشه مو را تقويت مي‌كند.

 

مكمل بلوتامين هيرتامين

جالب است بدانيد كه دليل خيلي از مشكلات پوست، مثل جوش و لك و حتي خشكي، به دليل مشكلات داخلي بدن است. مشكلات گوارشي، نفخ، تغييرات هورموني، احتباس آب در بدن و... همه و همه مي‌توانند بر سلامت پوست نيز تاثير بگذارند. حال مكمل بلوتامين از برند هيرتامين، با تركيباتي كه دارد، كمك مي‌كند تا مشكلات پوستي شما، از ريشه حل و فصل شوند.

مكمل پوست و مو و ناخن بلوتامين، از يازده نوع گياه و آنزيم دارويي تشكل شده است. اين مكمل گياهي، بيشتر مشكلات داخلي را كه به نوعي به پوست و مو نيز مربوط مي‌شوند، حل مي‌كند و در نتيجه، پوستي شاداب و شفاف و بدون جوش و لك، براي شما به ارمغان مي‌آورد. جالب است بدانيد كه اين محصول، در كاهش وزن نيز موثر است.

 

كلام آخر

خب. حال كه با بهترين مكمل هاي پوست و مو و ناخن آشنا شده‌ايد، حتما از خود مي‌پرسيد كه از كجا بايد اين محصولات را تهيه كنيم. خريد از يك فروشگاه اينترنتي، مي‌تواند بهترين ايده باشد؛ به همين دليل است كه ما گاندي شاپ را به شما معرفي مي‌كنيم. تمامي محصولاتي كه در اين مقاله معرفي شدند را، مي‌توانيد با ضمانت صد در صدي اصل بودن و با بهترين قيمت، از اين فروشگاه خريداري نماييد.

علاوه بر مكمل هاي خوراكي پوست و مو و زيبايي، شما مي‌توانيد محصولات آرايشي و مراقبتي خود را نيز از همين فروشگاه تهيه فرماييد. اين فروشگاه، مرجع خريد اينترنتي لوازم آرايش بندرعباس به شمار مي‌رود. شما نه تنها مي‌توانيد به صورت آنلاين خريد كنيد، بلكه مي‌توانيد با مراجعه حضوري به اين فروشگاه، وسايل مورد نياز خود را با نازل‌ترين قيمت، تهيه فرماييد.

در نهايت، مي‌توانيد از خدمات مشاوره پوست و مو گاندي شاپ نيز بهره بگيريد. براي استفاده از مشاوره رايگان، مي‌توانيد به وبسايت «www.gandishop.com» مراجعه كنيد، و يا با شماره واتسپ «09173166471» تماس حاصل فرماييد.

منبع: بهترين قرص مكمل براي رشد مو

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.