معرفي سايت آشپزي

۲۷ بازديد

امروزه رقابت در زمينه هاي آشپزي بسيار گسترده شده است. در بحث آموزش آشپزي هم قطعا رقابت بسيار شديد است. در اين مقاله سايت آشپزي را به شما معرفي مي كنيم كه مي توانيد امكانات بسيار ويژه اي را از آن دريافت كنيد. مركز آموزش آنلاين آشپزي به عنوان يك سايت آشپزي توانسته است با امكانات ويژه اي كه دارد در اين بازار محكم و قاطع ورود كند.

آموزش آشپزي

هنر آشپزي يكي از هنرهاي اصلي است كه مي تواند اوقات خوشي را براي ما رقم بزند. غذا در سه وعده اصلي يعني صبحانه – نهار – شام و ميان وعده ها تعريف مي شود. اين وعده ها بسيار متنوع هستند. سرزمين ما ايران به دليل وجود شرايط اقليمي متفاوت و همچنين قوميت هاي متنوع داراي سبك غذايي متنوعي نيز مي باشد. از اينرو آموزش آشپزي بسيار اهميت دارد.

آموزش آشپزي شاخه هاي مختلفي دارد كه بصورت سنتي مي توان به كتاب آشپزي اشاره كرد. امروزه با پيشرفت تكنولوژي و استفاده عموم مردم از گوشي هاي هوشمند سايت 1TouchFood توانسته است در اين زمينه ورود كند. اين سايت داراي بخش هاي مختلفي است كه براي مخاطب جذاب و قابل تقدير است.

دوره هاي آموزش آشپزي

در اين سايت شما هم به عنوان هنرجو و هم به عنوان مدرس مي توانيد فعاليت نماييد. مدرسين آشپزي مي توانند دوره هاي آشپزي خود را در سايت قرار داده و به فروش برسانند. مدرسين آشپزي همچنين در اين سايت مي توانند پاسخگو به سوالات آموزشي هنرجويان بوده و با هنرجويان خود ارتباط داشته باشند.

هنرجويان نيز همانطور كه گفته شد مي توانند از اين دوره ها استفاده نموده و همه مطالب و سوالات خود را مطرح نموده و بصورت جمعي از مدرس پاسخ سوالات خود را دريافت نمايند. يكي از بخش هاي جذاب در اين بخش شركت در دوره هاي آنلاين است كه از قبل برنامه آن كلاس ها وجود خواهد داشت. دوره هاي آموزش آشپزي يكي از امكانات ويژه آموزش آشپزي است.

دوره هاي آموزش آشپزي مختلفي برگزار مي شود كه آنلاين بودن دوره ها از امكانات خاص آموزش آنلاين آشپزي است. دوره هاي مركز آموزش آنلاين آشپزي كاملا بر اساس نياز علاقمندان به آشپزي گردآوري شده است. دوره هاي شيريني پزي – دوره هاي فلافل – دوره هاي جوجه كباب – دوره هاي نان – دوره هاي حلواهاي بوتيكي و ... همه اين دوره ها تنها بخشي از فعاليت هاي آموزشي مركز آموزش آنلاين آشپزي است. 

آموزش حرفه اي آشپزي با رويكرد استفاده از تكنولوژي

در آموزش حرفه اي آشپزي استفاده از تكنولوژي يك امر ويژه محسوب مي شود. مركز آموزش آشپزي توانسته است با نيروهاي زبده و حرفه اي خود مجموعه هايي خلق نمايد كه تقريبا مي توان گفت بي همتا هستند. يكي از اين بخش ها آموزش رايگان آشپزي است. در اين بخش آموزش هزاران غذا بصورت كاملا رايگان و حرفه اي مرحله به مرحله آموزش داده شده است.

در بخش آموزش آشپزي رايگان توانسته اند بسياري از رسپي ها و دستورات غذايي را آموزش داده و با جدول ارزش غذايي و خواص ويژه آن و طرز تهيه انواع آن بصورت گام به گام و مرحله به مرحله قرار داده اند. در باره آموزش آشپزي حرفه اي ذكر چند نكته خالي از لطف نيست.

  • كاملترين طرز تهيه بصورت گام به گام

  • كاربردي ترين طرز تهيه غذاها

  • قرار دادن جدول مشخصات و جدول ارزش غذايي غذاها

  • امكان پرينت و چاپ رسپي و دستور پخت

  • ارايه كامل و دقيق مواد لازم براي طرز تهيه غذاها با قابليت افزايش تعداد

  • ارايه كامل و دقيق مراحل اجراي پخت و طرز تهيه

  • قرار دادن تصاوير مرتبط و جذاب

  • راحتي كار و كاربر پسند بودن آموزش آشپزي

فراموش نكنيم كه هدف از ارتقا هنر آشپزي در آموزش آشپزي اين است كه در كنار يكديگر لحظات خوشي را سپري نماييم و يا بتوانيم در كسب و كار درآمد قابل توجهي داشته باشيم از اين رو حتما مي بايست آموزش آشپزي را فرا گرفته و از آن استفاده نماييم.

يكي از مطالب آشپزي يا همان رسپي ها كه به معني طرز تهيه طبخ يك خوراك يا غذا مي باشد را با يكديگر بررسي مي نماييم. طرز تهيه كوفته تبريزي يكي از غذاهاي بسيار خوشمزه و سنتي شهر تبريز است. 

اين خوراك لذيذ و خوش طعم تبريزي نكات جالب و كاربردي زيادي دارد كه تمامي آنها را در طرز تهيه كوفته تبريزي اصل خوشمزه خواهيد آموخت و شما پس از مطالعه اين بخش مي توانيد براحتي يك كوفته اصيل تبريز را در منزل تهيه كرده و از آن لذت كافي را بهره مند شويد.

در لينك فوق كاملا مشخص است كه مطالب قرار داده شده شامل چندين بخش است. شما با مطالعه طرز تهيه كوفته تبريزي اصل مي توانيد كليات – تاريخچه – نكات حرفه اي – جدول مشخصات – جدول ارزش غذايي و بسياري مطالب مرتبط با موضوع را بصورت جامع و كامل با طرز تهيه كوفته تبريزي آشنا مي شويد.

اينكه بعد از مطالعه طرز تهيه كوفته تبريزي بتوانيد همانند يك بومي آذربايجان يك كوفته بسيار لذيذ و خوشمزه را طبخ نماييد يك هنر ويژه است كه اميدواريم از اين هنر كمال بهره را ببريد.

سخن پاياني آموزش آشپزي

همانطور كه در متن بالا ذكر كرده ايم آشپزي يك هنر است. اين هنر با در نظر گرفتن استعداد ذاتي فرد قابل ارتقا و پيشرفت خواهد بود. آشپزي همانطور كه مي دانيد هم بدليل كسب درآمد و هم بدليل داشتن لحظات خوش در كنار عزيزان در ميهماني ها و مجالس از اهميت ويژه اي برخوردار است. شما عزيزان با يك برنامه ريزي خاص و كوتاه مدت مي توانيد دستپخت خود را دگرگون نموده و با تمرين و ممارست غذاهاي بينظيري را طبخ نماييد.

طبخ يك غذا مي بايست اصولي بوده و گام به گام انجام شود. دانستن اينكه از چه مرجعي استفاده مي كنيد از اهميت بسيار ويژه اي برخوردار است. ما به شما مركز آموزش آنلاين آشپزي را پيشنهاد مي كنيم چون بصورت كاملا حرفه اي با تيم خبره خود توانسته است مجموعه بزرگي از مطالب و آموزش هاي گوناگون آشپزي را گردآوري و تاليف كرده و بهترين ها را براي مخاطبان خود فراهم كرده است.

 

به اميد روزي كه دست پخت شما به قدري خوشمزه و باورنكردني شود كه يادآور دستپخت خوشمزه مادربزرگ هايمان شود. اين شعار ماندگاري است كه هميشه در ذهن ها باقي مي ماند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.