چرا به زيرپايي متحرك نياز داريم؟

 

به سادگي، به تنظيم پاهاي شما در بهينه ترين موقعيت ارگونوميك براي افزايش راحتي و كاهش خطر مشكلات سلامتي كمك مي كند. هنگامي كه جاي خود را تنظيم مي كنيد تا مطمئن شويد كه بدن شما در ارگونوميك ترين موقعيت روي ميز قرار دارد - ابتدا صندلي را طوري تنظيم مي كنيم كه ارتفاع ميز مناسب باشد به طوري كه آرنج شما در سطح ميز يا كمي بالاتر از سطح ميز باشد. براي به دست آوردن اين موقعيت اول، بسياري از افراد تمايل دارند پاهاي خود را از روي زمين بلند كرده باشند و نمي توانند پاهاي خود را صاف روي زمين قرار دهند. اين وضعيت براي كار روي ميز ضروري است، زيرا بدون مراقبت از پاها،  گردش خون در پشت ران را قطع مي شود و باعث درد و مشكلات سلامت جدي در آينده خواهد شد. آيا زير پايي متحرك مانند خريد لوازم التحرير براي شروع كار ضروري است



 

پس راه حل چيست؟ داشتن تكيه گاه كه پاهاي شما روي آن تكيه كنند تا وضعيت بدني درست را حفظ كنند - اينجا جايي است كه زيرپايي متحرك ساخته شده اند و اكنون به يك قطعه محوري از تجهيزات براي فضاي كار اداري تبديل شده اند.

 

 

امروزه انواع مختلفي از زيرپايي و يا زير پايي متحرك با عملكردهاي خاص بسته به نياز كاربر وجود دارد، بنابراين ما اينجا هستيم تا عوامل زيرپايي فعلي را بررسي كنيم تا در هنگام خريد زيرپايي خود در نظر بگيريد.

 

 

مزاياي استفاده از زيرپايي چيست؟

 

گردش خون را تقويت مي كند

 

زيرپايي ها با قرار دادن پاها در حالت تكيه شده، در خنثي ترين حالت به كاهش خطر ابتلا به مشكلات گردش خون كمك مي كنند. گزينه‌هاي پيشرفته زيرپايي يا همان زير پايي متحرك داراي ويژگي «تكان دادن» است كه با تقويت حركت پاها هنگام نشستن پشت ميز، اين عملكرد را افزايش مي‌دهد. خيلي وقت هاي پاهايمان مانند پوشه آويز آويزان است و اين بسيار براي سلامت بدن ما مضر است



 

حالت بدن را در وضعيت مناسب قرار مي دهد

 

هنگام استفاده از زيرپايي كه به درستي در زير ميز قرار مي گيرد، به قرار دادن بدن در وضعيت صحيح بدن كمك مي كند تا خطر آسيب يا درد آينده را به حداقل برساند.



 

راحتي و بهره وري بيشتر

 

هنگام استفاده از زيرپايي براي قرار دادن پاها و پاها روي ميز، مي توانيد بلافاصله احساس راحتي بيشتري كنيد. راحتي بيشتر به معناي درد كمتر و درد كمتر مي تواند به معناي بهره وري بيشتر باشد.

 

قابليت تنظيم ارتفاع:

 

رايج ترين عاملي كه بايد در نظر گرفته شود، تنظيم ارتفاع براي زيرپايي است. اين امكان قد صحيح كاربر را فراهم مي‌كند - اندازه‌گيري‌هاي تنظيم ارتفاع را شناسايي كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه براي ارتفاع مورد نياز شما مناسب است.



 

قابليت تنظيم زاويه:

 

برخي از زيرپايي ها داراي تنظيم زاويه ثابت يا متحرك هستند. اين به كاربر اين امكان را مي دهد كه تنظيم را تغيير دهد تا اطمينان حاصل شود كه مفاصل مچ پا در موقعيت خنثي قرار دارند تا راحتي بهينه در هنگام نشستن داشته باشند.



 

حركت پد پا - عملكرد تكان دادن:

 

برخي از زيرپايي‌هاي ارگونوميك، عملكرد چرخشي را از بالشتك‌هاي زيرپايي فراهم مي‌كنند كه به زيرپايي‌ها اجازه مي‌دهد پاها را به جلو و عقب تكان دهند و باعث افزايش حركت و افزايش گردش خون مي‌شود.



 

مواد سنگين:

 

بيشتر زيرپايي‌ها با يك ماده پلاستيكي سخت براي كف پا عرضه مي‌شوند كه استاندارد است. برخي ديگر يك پد آجدار ارائه مي دهند تا در حين استفاده، پاها را تا حدودي «ماساژ» ارائه دهند. براي محيط‌هاي كاري كه در آن كفش‌هاي كثيف وجود دارد، نگاه كردن به محصولي مانند زيرپايي بلند مي‌تواند بهترين گزينه با پد فرش سنگين آن باشد كه به چسبيدن كفش به زيرپايي كمك مي‌كند و هيچ «لغزيدن» پاها از زيرپايي وجود ندارد. .

 

 

 

پايه ضد لغزش:

 

زيرپايي‌ها بايد داراي پايه‌اي ضد لغزش باشند تا در حين استفاده، زيرپايي روي زمين سر نخورد.